Malixi Marketing
   
Main Forum   Profile Log in
   
  Welcome  " "  to Malixi Marketing Forum!    
  new_thread post_reply
- Literature and Articles
qizhen111
Joined: Apr 17, 2017
Post: 1753

Thu Dec 28, 2017 01:48 am
PVC cKaneka
 

Pengubah haba tahan PVC cKaneka KANEKA pengubah tahan haba pengubah tahan haba PVC Ensiklopedia industri plastik PVC pengubah tahan haba untuk ketara meningkatkan ketahanan haba produk Vicat (Vicat) Suhu, pada [url=http://lantaimalaysia.com/non-fadding/1528-pavers-teres-plastik-bersambung.html]pavers teres plastik bersambung[/url] masa yang sama kekuatan kesan juga mempunyai darjah yang berbeza peningkatan, dialu-alukan untuk bertukar, mengumpulkan bersama! Polyvinyl chloride (PVC) adalah salah satu jenis utama plastik biasa, dengan kelebihan harga yang rendah, ketelusan yang baik, ketahanan api, penebat elektrik yang baik dan rintangan kakisan.

Ia boleh disediakan dengan menambah pelbagai aditif dan menggunakan pelbagai kaedah pengacuan Prestasi yang berbeza, menggunakan pelbagai produk lembut atau keras. Walau bagaimanapun, resin PVC tujuan umum adalah miskin dalam kestabilan terma dan terdedah kepada haba semasa [url=http://lantaimalaysia.com/waterproof/4940-kelebihan-dan-kelemahan-panel-dinding-konkrit.html]kelebihan dan kelemahan panel dinding konkrit[/url] pemprosesan. Reaksi autokatalik kerana tapak aktif (seperti alga klorida, klorin tertiari, hidrogen tertiari, kumpulan akhir dengan ikatan berganda atau sisa peroksida, dan lain-lain).

Reaksi dehidrokloropinamik, pembentukan rantai poli konjugasi, dan kemudian berlaku pembengkokan rantaian, tindak balas dan perubahan warna yang lain, kemerosotan, mengakibatkan kemerosotan kualiti produk plastik, kemerosotan prestasi, sehingga mempengaruhi pemprosesan dan prestasi. Oleh itu, untuk memperluaskan penggunaan PVC, orang-orang komited terhadap resin[url=http://lantaimalaysia.com/waterproof/254-Apakah-Bahan-Yang-Paling-Baik-Untuk-Sebuah-Taman-Kolam-Luar.html]Apakah Bahan Yang Paling Baik Untuk Sebuah Taman Kolam Luar[/url] PVC tahan panas yang diubah suai, dan kemudian mengembangkan resin PVC tahan panas baru.

Iaitu, kopolimer metil methacrylate-acrylonitrile-butadiena-styrene stirena, dengan ketara dapat meningkatkan suhu Vicat PVC, sementara itu, kelikatan cair resin berkurangan, prosesnya bertambah baik, dan kekuatan impak juga diperolehi Berbeza tahap peningkatan. Digunakan secara meluas dalam paip PVC, plastik automotif dan plastik kejuruteraan; peralatan elektrik, komponen tahan panas dan penutup; Komponen termoforming pengekalan corak yang baik dan produk lain [url=http://lantaimalaysia.com/waterproof/1157-panel-dinding-kayu-cape-townsupplier.html]panel dinding kayu cape townsupplier[/url] yang diperlukan.


 
Designed and Developed by
MySiteMalixi Development Group
© Copyright 2008. All Rights Reserved