Malixi Marketing
   
Main Forum   Profile Log in
   
  Welcome  " "  to Malixi Marketing Forum!    
  new_thread post_reply
- Literature and Articles
qizhen111
Joined: Apr 17, 2017
Post: 1753

Wed Apr 04, 2018 03:22 am
Bahan pembinaan
 

jenama lantai kayu pepejal di pasaran sangat mengelirukan dan kekerapan jenama baru agak tinggi. Sekitar tiga atau lima jenama dilahirkan setiap bulan. Orang juga bosan dengan jenama semasa memberi [url=http://malaysiawpcdeck.com/supplier/7158-jalur-geladak-anti-slip-untuk-kayu.html]jalur geladak anti slip untuk kayu[/url] perhatian kepada jenama. Pakar menegaskan bahawa jenama yang benar-benar matang sangat tertumpu kepada berkomunikasi dengan pengguna dan perkhidmatan selepas jualan.

Adakah terdapat insurans harta, sama ada atau tidak ada kad jaminan, sama ada atau tidak produk itu dijual oleh kilang, sama ada produk itu dijual secara eksklusif, dan lain-lain adalah semua pengguna perlu memahami sebelum memilih produk [url=http://malaysiawpcdeck.com/sale/747-papan-dek-komposit-vs-dirawat.html]papan dek komposit vs dirawat[/url] tersebut. Jika tidak, tidak akan ada yang menerima masalah semasa penggunaan, yang membawa banyak kesulitan kepada diri mereka sendiri. "Kelip-kelip" Tiga: Lantai Hijau Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, "sihat" dan "hijau" telah menjadi kata-kata yang popular.

Sebagai tindak balas kepada ledakan propaganda "perlindungan alam sekitar hijau", Naib Presiden Armstrong menjelaskan: "Piawaian untuk bahan [url=http://malaysiawpcdeck.com/sale/2550-papan-tanda-wpc-di-Indonesia.html]papan tanda wpc di Indonesia[/url] binaan hijau yang ditetapkan oleh organisasi perlindungan alam sekitar antarabangsa adalah pelepasan formaldehid yang tidak melebihi 9mg / 100g. Bagi kesihatan anda dan keluarga anda, anda harus Cuba pilih jenama yang lebih rendah daripada piawaian ini. "Secara umum, lantai yang benar-benar mesra alam akan mendapat pensijilan produk dari organisasi yang berwibawa. Dapat dilihat sebelum membeli lantai, pengguna perlu melakukan pengumpulan[url=http://malaysiawpcdeck.com/buy/3716-pagar-dek-imej-1970.html]pagar dek imej 1970[/url] maklumat pasaran


 
Designed and Developed by
MySiteMalixi Development Group
© Copyright 2008. All Rights Reserved