Malixi Marketing
   
Main Forum   Profile Log in
   
  Welcome  " "  to Malixi Marketing Forum!    
  new_thread post_reply
- Literature and Articles
qizhen111
Joined: Apr 17, 2017
Post: 1753

Mon Apr 09, 2018 10:49 pm
musim hujan baru
 

Penebat elektrik (terutamanya penebat frekuensi tinggi) adalah sangat baik, putih keras dan rapuh, bunyi logam jatuh di tanah, transmisi adalah kedua hanya untuk plexiglass, warna boleh tahan air, dan [url=http://malaysiawpcdeck.com/supplier/378-membina-pagar-privasi-di-cerun.html]membina pagar privasi di cerun[/url] kestabilan kimia adalah baik. Kelembapan api yang sangat baik, untuk plastik tidak mudah terbakar. Kekuatan umum, ketegaran adalah baik, tetapi ia rapuh, mudah untuk menghasilkan kerapuhan tekanan, tidak tahan terhadap benzena, petrol dan pelarut organik lain.

Suhu penggunaan jangka panjang sehingga 260 darjah, dalam 400 darjah udara atau nitrogen kekal stabil. Dengan menambahkan serat kaca atau bahan [url=http://malaysiawpcdeck.com/sale/3192-imej-untuk-bahan-lantai-Malaysia.html]imej untuk bahan lantai Malaysia[/url] pengukuhan lain, kekuatan kesan dapat bertambah baik, rintangan panas dan sifat mekanik lain dapat ditingkatkan, kepadatan dapat ditingkatkan menjadi 1.6-1.9, dan pengecutan cetakan dapat sekecil 0.15-0.25 %.

Pengeluaran bahagian tahan panas, bahagian penebat dan peralatan kimia, instrumen optik dan bahagian lain. Membentuk sifat bahan amorf, penyerapan kelembapan, tetapi perlu dikeringkan selepas membentuk. Fluktuasi adalah antara ABS dan PC, pemejalan cepat, pengecutan kecil, dan mudah untuk mengurai. Tekanan suntikan yang lebih tinggi dan [url=http://malaysiawpcdeck.com/supplier/1797-apakah-bahan-pelekat-komposit-yang-terbaik.html]apakah bahan pelekat komposit yang terbaik[/url] kelajuan suntikan dipilih.


 
Designed and Developed by
MySiteMalixi Development Group
© Copyright 2008. All Rights Reserved