Malixi Marketing
   
Main Forum   Profile Log in
   
  Welcome  " "  to Malixi Marketing Forum!    
  new_thread post_reply
- Literature and Articles
qizhen111
Joined: Apr 17, 2017
Post: 1753

Wed Apr 18, 2018 07:28 pm
tidak ada ancaman
 

10 kategori, ribuan jenis, kawasan aplikasi Pembangunan kepada seni bina, kertas kerja, bahan baru, perabot, pembungkusan, pengangkutan, ubat-ubatan, makanan, tekstil, pelancongan, dan [url=http://malaysiawpcdeck.com/supplier/2437-reka-bentuk-halaman-depan-yang-menggabungkan-komposit-Venezuela.html]reka bentuk halaman depan yang menggabungkan komposit Venezuela[/url] lain-lain. Skala dan organisasi industri buluh semakin bertambah. Proses perindustrian dan pemodenan telah dipercepat, menunjukkan daya hidup yang hebat dan menjadi salah satu daripada empat industri matahari terbit utama dalam industri perhutanan China. Keupayaan dan inovasi teknologi telah diperkukuhkan lagi.

Dengan penyelidikan dan pembangunan sains dan teknologi industri yang semakin meningkat, produk buluh [url=http://malaysiawpcdeck.com/sale/719-pagar-dek-untuk-dijual.html]pagar dek untuk dijual[/url] ditanam dan diurus dalam hutan buluh hasil tinggi, papan buluh buluh, bahan binaan buluh, perabot buluh, makanan buluh, minuman buluh, arang buluh, serat buluh dan produk buluh lain. Terobosan telah dibuat dalam pembinaan sistem standard dan teknikal.

Fokus kepada pembangunan yang berikut: 1. Bahan buluh: Panel komposit kayu bermutu tinggi, lantai buluh yang mesra alam, pintu dan [url=http://malaysiawpcdeck.com/supplier/2095-bagaimana-membuat-bangku-untuk-dek.html]bagaimana membuat bangku untuk dek[/url] tingkap buluh, produk buluh dan bilik mandi, dan bahan hiasan lain; Kedua, papan plastik buluh berkualiti tinggi, bahan binaan buluh dan bahan binaan lain; Ia adalah pengganti bahan kayu seperti buluh glulam, bahan penyusunan buluh, bahan komposit plastik buluh, dan sebagainya, untuk meningkatkan tahap teknologi industri [url=http://malaysiawpcdeck.com/sale/4770-merancang-untuk-dek-yang-mengelilingi-kolam-di-atas-tanah.html]merancang untuk dek yang mengelilingi kolam di atas tanah[/url] bahan buluh


 
Designed and Developed by
MySiteMalixi Development Group
© Copyright 2008. All Rights Reserved